dinsdag 20 januari 2015

Fuijifilm Instax Mini 8 Camera




Toen een vriendin mij er op wees dat de Instax Fuiji Camera's te koop waren op Hema.nl was ik direct verkocht. Die moest ik hebben! Ik heb gekozen voor een gele, simpelweg omdat de Hema in eerste instantie alleen de gele en witte verkocht (nu verkopen ze ook een roze en paarse). Geel vond ik net wat leuker! Nog geen 5 minuten later lag hij in mijn winkelmandje en een paar dagen later kon ik hem ophalen in de winkel. Een bestelling later kocht ik ook nog vier films, deze waren nu afgeprijsd en zijn normaal gesproken een stuk duurder.

Het was eerst even uitvogelen hoe hij werkt, aangezien er geen handleiding bij zit. Maar dit is eigenlijk vrij makkelijk. Het leuke aan deze camera vind ik, dat de foto's direct uitgeprint worden. Je hebt maar een kans en die moet je dus goed benutten. Hierdoor krijg je hele leuke en soms zelf spontane foto's. Ik weet al hoe ik mijn verjaardag ga vastleggen!

De Instax Fuiji Camera is te koop op Hema.nl (momenteel niet op voorraad, maar ze komen weer!) en urbanoutfitters.com


Foto's door mij.


5 opmerkingen:

  1. Jaaaa omg ik heb hem ook, precies dezelfde kleur! Echt een topding!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha jaa leuk he! Ik vind de kleur ook verrassend leuk :)

      Verwijderen
  2. Zucht, ze zijn zo leuheuk! Nog even sparen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb deze ook in het wit en ben er zo blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn supercute! Dit kleurtje vind ik ook echt geweldig, veel plezier ermee. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

);