maandag 26 januari 2015

Gepersonaliseerd bestek voor je valentijn



Op Etsy vind ik het erg leuk om te zoeken naar alle voorwerpen die je kan personaliseren. Zo kwam ik deze verkoopster tegen. Het leuke vind ik dat zij niet alleen standaard dingen, zoals kettingen en armbanden, personaliseert, maar ook bestek. Hoe leuk is het als je met bestek kan eten waar je eigen naam op staat?! Het idee van de tweede foto vond ik overigens ook heel erg leuk: de datum dat je getrouwd bent (voor mij zal dit dan de datum worden waarop we we samenkwamen). Het personaliseren van bestek is overigens niet heel goedkoop, maar misschien wel een leuk cadeautje voor je Valentijn?

Het gepersonaliseerde bestek kan je kopen in deze Etsy shop.


Foto's van  jessicaNdesign.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

);